onsdag 1 juni 2011

2011-06-01 Träning

Jag har bestämt mig för att bli en riktigt bra motionärs-löpare.
Jag ska fixa det trotts astma, lågt blodtryck och  IBS.
Än fast jag inte tror det om mig själv eller har ägnat mig åt det speciellt länge.
Det här är en kvinna som bestämt sig!
Nu ska jag bara hålla fast vid mitt beslut vilket är svårare ;)

Löpningen är verkligen den bästa "sport" jag hållit på med, på med ett par skor och du kan fara ut när du vill. Jag mår så bra av det och det är också en rolig grej att dela med Kristoffer!

Jag är jätte-peppad och har läst på nätet om olika tips. Dels för att minska illamåendet som jag tyvärr lätt lider av oavsett ansträngningsgrad.. :/

Nu ska löpningen tas till lite nya nivåer, jag ska back- och intervall-träna mer och utöka sträckor och frekvens.

Gårdagens personliga "misslyckande" (sämre tid & ork än jag brukar ha annars) har vänts till en otrolig pepp! Det här kan bara bli bättre!
Höga kusten nästa!
Kanske har jag hittat något för mig?! :)


En glad Emelie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar