torsdag 30 juni 2011

2011-06-30

Just i detta nu håller jag på att skriva ut dessa:


Inte det roligaste jag gjort.
Men jag hoppas det ska bli kul, ett kärt återseende och en skojig historia att lägga i ryggsäcken.
"Men tok-katt, ligger du och ruvar i garderoben där jag redan kollat fem gånger!?"
Ibland händer konstiga saker, tunga saker och allmänt överraskande saker när man minst anar det.
Och ibland känns det som att dom bara avlöser varandra.

Nu snurrar bara en tanke,  att det måste vara ett skämt!
Inte kan väl katten ha hoppat från tredje våningen?!

2 kommentarer:

  1. Pappa och jag hade en katt som hoppa/föll fr tror det va 3:e vån det också och landa på ett biltak. Gick bra, blev 22år.
    Hoppas det ska ordna sig för er också!! Förstår att ni är oroliga! :( kraaam

    SvaraRadera
  2. nej vad hemskt! och jag som var så säker på att han inte skulle springa iväg i stugan! :/
    usch.. jag mins hur orolig jag var då morf var borta.
    hoppas han kommer tillbaka fort och att han är välbehållen. har du skrivit in till blänkarn?
    KRAM / Lena

    SvaraRadera