måndag 6 juni 2011

2011-06-06 Sveriges nationaldag

... nu är vi hemma igen!
I helgen har jag valt att umgås IRL som det heter (eller hette?!) och struntat i bloggandet.
Det har varit helt underbart! Sommaren har börjat ge sig till känna och jag har fått möjlighet att träffa massa underbara människor. Två nätter har vi också spenderat hos min bror och hans sambo där vi haft det hur härligt som helst!

Det enda dåliga med att ha det bra är att man aldrig vill att det ska ta slut!
I morgon börjar jag inskolas på avdelningen på sjukhuset där jag ska spendera sommaren. Det känns nervöst och spännande, jag hade bara önskat att det dröjt en vecka eller två...

Nu ska vi bege oss ut på cykeltur och njuta av solen. Därefter vankas brödbak och några avsnitt The wire.

Ha det gott där ute i sommar-Sverige (och andra ställen där trogna läsare finns :) !
Visst är det fint att Sverige bjuder till med riktigt vackert väder på självaste nationaldagen? Hurra för Sverige! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar