tisdag 14 juni 2011

2011-06-14 Dagens klädsel

På jobbet ser jag mest ut såhär!
Det blir inte så mycket personlig stil på sjukhus men ändå finns den där.
Den finns i form av frisyrer, glasögon, örhängen och festliga strumpor. Du kan sedan välja "gummibands-lösning" på byxorna eller att kavla upp. Det finns vita och blå tröjor och klänningar... Mjae, ok. Det går inte variera speciellt mycket alls. En baksida med jobbet med andra ord.


(Varning för storasyster-skryt!)
Någon som i stället klädde upp sig till max var min fina lillasyster!
Här är hon på väg till en tema-fest efter att vi rivit ut halva garderoben tillsammans :)


(bilderna är tagna med min usla mobil, därav kvallan!)

2 kommentarer:

  1. Du ser ju ut som en riktig sjuksöterska! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, åtminstone undersköterska som jag håller mig till än så länge! :) (vem är du anonyme? :)

    SvaraRadera