tisdag 7 juni 2011

Jag har tidigare sagt att jag har vackra vänner med vackra kläder. Allt som oftast är det ju de som inspirerar en allra mest på klädfronten...

En av mina vänner blev haffad på en av Londons gator (där hon bor) för att bli fotad av en modebloggare...




http://www.waynetippetts.com/?p=13695


Jag älskar den skira klänningen och den lite "tokiga" kombon med en lurvig väska, härligt med olika material!

Något som är mindre inspirerade är att veta att man ska ta på sig arbetskläder direkt man kommer till jobbet. Det blir nog därför inga stordåd i klädväg idag. Skulle jag ändå överraska mig själv kommer en bild upp senare.

1 kommentar:

  1. Men gulliga du!
    Vad mysigt att jag får vara med!!!!
    Hoppas allt är bra med dig. Antar att vi ses på streetan om inte så länge ;)
    Puss!

    SvaraRadera