måndag 23 maj 2011

2011-05-24 (går)Dagens klädsel

I Stockholm får man verkligen distans till sig själv
- ja tro det eller ej, men det är rätt plats. Speciellt när det kommer till kläder.
Det är helt omöjligt att "ligga i framkant" då många är milslånga steg från min något vanligare stil.
Andra ser bara lite allmänt tokiga & too much ut för min egen smak, men visst låter jag mig inspireras!

Det roliga är ju att hitta sin egen stil och att våga utmana sig själv lite.

Jag är (verkligen) sämst på det, men i slutet handlar det om att skita i vad folk tycker.

Igår såg jag ut såhär (pre-regnet):


Grå tröja m. silvriga ränder (syns ej på bild)
Rosa bälte
Hög kjol (Beyond)
Svart jacka (h&m)
Påsen är en ny fr. Myrorna! 30 spänn, vad äre för sak! Köp du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar