fredag 13 maj 2011

2011-05-13 Dagens återkomst

Hej på er!

blogspot.com har inte fungerat för mig på två dagar. Därav bristen på uppdateringar!
Det bör erkännas att jag faktiskt haft ganska lite tid att ägna bloggen också, men några bilder har jag knäppt men jag har tappat underkroppen på alla!


Igår såg jag ut såhär. Håret fick hänga och slänga & i örat hängde en silvervinge.
Det är en midjekort liten väst med krås jag har på överkroppen.
(Såklart mammas gamla! Jag tror nämligen de flesta av mina favoritplagg tidigare varit hennes.)
På den osynliga underkroppen hade jag en enkel svart pennkjol, svarta strumpbyxor och sandaler.
Jag snurrade en stor blommig sjal runt halsen och lite kedjor runt handleden.

Kläderna gör inte personen, men ibland känns det som att den kan ge attityden..
Tycker ni det stämmer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar