måndag 23 maj 2011

2011-05-23 Dagen efter en väl-behövd paus


Jag öppnar upp med att säga att Stockholm varit mer än underbart!

Nu sitter jag här och vrider ut och in på mig själv för att sammanfatta denna helg.
Det är svårt då den innehållit så mycket utav sol, shopping, god mat, umgänge & intryck!
Det är faktiskt svårt att inte älska Stockholm på sommaren, för det är precis vad det varit där nere.
Linne varje dag, lite kläder på kvällarna och ljumma brisar som sveper i håret. Lägg sedan till att min vän bor på en av de finaste platserna (enligt mig) i Stockholm gör ju lätt att man blir lite sugen... Jag har fått mumsa i mig mycket god vegetarisk mat, se fina kolonilotter, delta i Jesus-manifestationen, umgås med några av mina bästa vänner, tänka bara på mig själv, glömma lite sorger för en stund, sitta på mysiga barer, restauranger och i parker. Låt oss inte glömma att vi betat oss igenom några av Stockholms guld-affärer, dvs de välsorterade secondhand-butikerna! Utöver en blixt-visit på h&m har vi inte ägnat någon tid alls åt nya grejer!


Jag är helt klart nöjd. Som det känns nu så skulle jag verkligen vilja ta katten och maken och röra mig söderut... Hoppas det lägger sig, har ju trotts allt 1,5 år kvar på utbildningen... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar